Tragerea la sorti....
Livia, cea desemnata sa puna amprenta ei aducatoare de noroc asupra extragerii, nu s-a simtit tocmai in apele sale vineri si, pe ultima suta de metri, ne-a anuntat ca ea nu mai merge sa aleaga plicul cu tema pentru finala. Asa ca Budy, care se pare ca a calcat prin cele mai multe 'placintele' de caini si scuipati de smecheri, simtindu-se protejat de zeita Fortuna, si-a luat inima in dinti si a extras campania pentru Metrorex. De unde intrebarea: "Cum sa nu-ti placa Budy?" :P
Asadar, tema noastra va fi realizarea unei campanii care sa creasca gradul de informare al publicului calator in privinta regulilor de urcare/coborare din trenurile de metrou si a regulilor de folosire a escalatoarelor (scarilor rulante). Se urmareste evitarea busculadelor produse in statiile de metrou, ca urmare a nerespectarii regulilor.
Ce urmeaza...nu stiu sa va spun....cert e ca..."in vino veritas si spor la treaba!"
Pana una alta, va invit la discutia pe noul blog al campaniei,
www.coatelametrou.blogspot.com
luni, 21 aprilie 2008
Coate la metrou...
Etichete:
aglomeratie,
campanie sociala,
comunicare institutionala,
metrou,
scari rulante
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu