marți, 22 aprilie 2008

Multe povesti de dragoste

Cea mai lunga relatie de autobuz pe care am avut-o a fost de vreo zece statii in total. Am schimbat impreuna autobuzul dinspre Romana cu tramvaiul de pe Calea Mosilor. Inca se uita la mine cu coada ochiului. Si marele final a fost ca ea statea la doua blocuri de mine.In rest doar relatii trecatoare: trei, patru, cinci statii, foarte rar mai mult. Se uita la mine, ma uit si eu la ea. Discret, evident, nu imi place sa fiu insistent. Ma face sa ma simt bine. Jumatatea de ora petrecuta in autobuz nu mai pare atat de lunga. O observ imediat. Am un filtrul bine pus la punct. Nu trebuie sa fiu tot timpul cu ochii in patru, pur si simplu ea iese in evidenta. E cel mai decent imbracata, machiata foarte subtil, si are o pozitie a corpului eleganta. Ma face sa ma gandesc cum ar fi sa depasim pragul de relatie de autobuz... Imi imaginez, fac scenarii, pur si simplu nu ma pot abtine. Dar trebuie sa cobor.

Un comentariu:

andrei spunea...

adevarul e ca filtrul lui jorj e nebunie. eu tot pe filtrul lui mizez...... .. . ........