joi, 15 mai 2008

4 3 2 1...

dupa 4 analize de sange, 3 electrocardiograme, 2 echografii si 1 consultatie neurologica pot afirma ca sunt sanse foarte mari sa fiu sanatos.. fizic. micul meu cutremur din timpul prezentarii echipei mele s-a datorat pur si simplu faptului ca nu am dormit deloc si nu mancasem decat vreo 3 fursecuri dupa ce am alergat pe deal ca sa ajung la timp la Casa Poporului (de ce nu a construit Ceausescu mai degraba o mica ambarcatiune pe Dambovita ca sa poata ajunge poporul mai usor la ea - n-am sa-nteleg). Mi-am zis ca sunt idiot si tembel ca nu am mancat nimic si nu am dormit deloc. Dar - in apararea mea - de vreo 6 ani de zile asa o tin - cu perioade lungi in care dorm in medie 3 ore sau cu 3-4 zile la rand in care dorm deloc/f putin... dupa care ma odihnesc mult si bine si imi revin. Daca simteam ca nu mai fac fata sau ca imi este rau - de obicei luam o pauza pana imi reveneam - drept dovada - anul asta nu am mers in Vama cu gasca de 1 mai ca sa imi revin de la oboseala de dupa alte proiecte!!! Acum in schimb nu am avut nimic - cel putin nu pana m-am asezat pe scaun dupa ce a inceput finala. Iar cu vreo 5 minute inainte de prezentarea echipei mele simteam ca imi este destul de rau - dar mi-am zis ca mai trag putin de mine si apoi plec sa ma prabusesc in pat.. m-am chinuit - incercam sa zambesc spre juriu caci publicul deja nu prea il mai vedeam bine, zambeam spre echipa - si apoi.. buf. Intr-un fel ciudat - eu ma bucur ca s-a-ntamplat cand s-a-ntamplat. Stiu sigur ca de nu picam acum as mai fi dus-o inca vreo cativa ani de zile cu acelasi program nebun - si da - consider principal vinovat corpul meu care nu s-a deranjat sa imi dea vreun semn inainte de acest incident. Asa ca, daca mai sunt si alti nebuni pe-acolo - de se cred supereroi ce nu obosesc niciodata - le-as recomanda sa invete ceva din greselile altora - chit ca e mai greu.

Un comentariu:

08 Agency spunea...

bine ca ti-ai revenit si atunci si acum.... sa fii sanatos si la urmatoarea prezentare sa fii in picioare... sincer desi aveai un glas bun in timp ce vorbeai ma uitam la tine si ziceam uite ce postura are baiatul ala... nu prea arata a comunicator... imi pare rau ca am gandit asa (chiar nu mi'am dat seama ca iti este rau) ! oricum bine ca esti ok si succes !