joi, 15 mai 2008

Multumiri

Ok - am pastrat postul asta la sfarsit - caci o sa fie primul care se vede.
Marti - Proba de Comunicare Institutionala. Proba pe care am reusit sa o intrerup putin inainte de pauza - printr-o mica lipotimie. Cel mai aiurea la o astfel de cadere - nu era caderea propriu-zisa- sau ca ar fi implicat probleme de sanatate (pe care oricum nu le constientizam atunci) - ci momentul in sine - rusinea. Imi invitasem si cativa prieteni ca sa vada prezentarea, credeam ca mi-am mai scos si echipa din competitie si reusisem sa intrerup Olimpiadele..
Tin sa le multumesc organizatorilor - in special lui Marius Balaci - care mi-a indus o stare foarte buna - gen 'chill! totul o sa fie ok'. Fara sa vreau sa dau in vreun discurs gen Oscar - dar chiar tin sa le mai multumesc si domnisoarei rezident care m-a intors cu fata spre podea, Ramonei pentru ca mi-a dat jos cravata si mi-a desfacut nasturii de la camasa ;) (si pentru multe altele ) si lui Dani de din echipa Volksstum care mi-l aduc aminte ca prin ceata incercand sa ma sprijine - precum si tuturor celorlalti pe care - din motive obiective - nu mi-i mai amintesc exact. Iar pentru sprijin moral - echipei SunTM si in primul rand echipei mele - Cezar, Liv, Horhe si Jorj (..dar-ar Catrana in voi, ca mi-ati mancat tineretile!)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu pot sa ma abtin, v-am zis si la festivitate, dar tin sa o fac, memorabil, si on-line.

Felicitari multe pt campanie! Ati fost, de departe, echipa noastra preferata. Si, am auzit noi, si a fetelor din organizare. :D Iar micul incident sunt sigura ca a fost trecut cu vederea de majoritatea celor de acolo. Si cine stie cat se munceste pentru o campanie de genul asta, cate nopti se pierd, cata cafea, cate tigari si cat stress intra in ecuatie a "inteles" meltdownul.

Eu tin minte cum anul trecut, cand am participat la advertising, fugeam spre preselectii, dupa o noapte nedormita, muuulta munca si nebunie si abia vedeam in fata ochilor. Si in ultimul an cred ca am pierdut mai multe nopti lucrand decat petrecand, ca orice om de 21 de ani rezonabil. :)

Oricum, luand partea buna a lucrurilor, noi ne-am si distrat mult lucrand la campanie, prezentand-o (desi si eu, si Adi aveam un maaare morcov pe undeva - cica nu s-a vazut, dar eram panicati rau) si sper ca si voi la fel (adica v-ati distrat, nu ati avut morcovu :P). Poate ne vedem si la anul.

Alina, aardvark

PS: comment groaznic de lung, asta e cand nu-ti faci blog de echipa. :D Congrats, all the aardvarks love you, and I'm not just saying that! [ca un side note off-topic si girly, s-a concluzionat ca sunteti echipa cu cei mai multi baieti draguti. Okay, i said it :D] see you around!