joi, 15 mai 2008

Despre personalul medical romanesc

S-a conturat in ultimii ani ideea ca spitalele din Romania sunt iadul pe pamant. De-i asa - orisicum - vina nu o au medicii.
Dupa ce am plecat de la proba de Comunicare Institutionala, am fost incredibil de placut surprins sa vad cat de amabili au fost toti doctorii si toate asistentele. Mai intai mersul cu ambulanta - domnul sofer era foarte simpatic - a mai pus si sirena din cand in cand ca sa ma bine-dispuna si sa ma ajute sa imi revin. Doamna asistenta era tot din Focsani asa ca a fost usor sa se creeze o oareshce legatura. La spital la fel - toate asistentele care mi-au luat sange si toti doctorii - medicul generalist, neurologul si cardiologul au fost foarte cumsecade. Ba mai mult - asistentele de la triaj m-au si lasat sa zac in zona lor de odihna cat asteptam rezultatele. Daca as fi fost in locul lor - mi-as fi dat o usoara palma peste fata ca sa ma imbujorez la loc - copchil tembel care a uitat sa manance si mai incurca si atata amar de lume. Nu zic - medicul generalist m-a externat dupa ce mi-a dat analizele unui barbat de 44 de ani - iar cand m-am intors in spital am aflat ca le-a incurcat si mai apoi - ca analizele mele nu iesisera cum trebuie - se coagulase sangele sau ceva de genul si ca trebuia repetate .. Dar sincer - e atata haos intr-un spital de urgenta incat nu au cum sa nu se intample si greseli. Si se mai si trage de oamenii astia in toate directiile de te miri cum de nu innebunesc. Problema e lipsa de oameni si de aparate - nu oamenii care lucreaza deja. Personalul de la Spitalul Universitar a fost muuult mai deschis, mai binevoitor si mai prietenos decat - de exemplu - angajatii BCR sau BRD - si - in conditiile date - mult mai eficienti. Parol!

Niciun comentariu: