luni, 12 mai 2008

eu n-am sa mai dorm niciodata noaptea

yu hu huuu hu! sambata dup-amiaza am predat proiectul - eu si Horhe - flamanzi si transpirati din cale-afara, rupti de oboseala dupa 2 nopti nedormite.. ceilalti membri ai echipei probabil ca ar fi vrut sa vina si ei daca nu ar fi riscat sa se prabuseasca pe drum de oboseala - la propriu. dupa vreo 2 ore de somn, sambata noaptea m-am trezit la loc - gata de munca.. asa o tinusem ultimele zile - zgait la monitorul laptopului ore in sir, prabusire intr-un somn de 3-4 ore pe zi.. veselie! asa ca abia am reusit sa ma conving sa mai adorm, chit ca predasem deja campania. in noaptea asta - aceeasi poveste - nu pot si nu pot sa ma conving sa adorm. am refacut aspectul blogului, am recitit sfaturile juriului... mai are careva nevoie de ajutor la vreo campanie?

Niciun comentariu: